مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 11:552020-10-29اقتصادي

پراید آماده بازگشت به نرخ کمتر از صد میلیون تومان


در حالی که کاهش نرخ ارز بازارهای موازی نظیر خودرو را تحت تاثیر قرار داده و زمینه را برای کاهش قیمت فراهم کرده است برخی خریداران با اعلام اینکه منتظر بازگشت پراید به کمتر از صد میلیون تومان هستند خرید خود را به تعویق انداخته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، هر چند تولید پراید در ایران متوقف شده است اما این خودرو همچنان خودروی شاخص بازار برای قیمت‌گذاری است.

قیمت پراید امسال افزایشی نزدیک به هفتاد میلیون تومان را تجربه کرده و از محدوده 60 میلیون تومان به محدوده 130 میلیون تومان ورود کرده است.

افزایش نرخ در حالی رخ داده که ایم رقم در ماه گذشته بسیار بالاتر بود حالا اما ریزش قیمت دلار و پیش بینی کاهش نرخها تا کف کانال بیست هزار تومان از سوی برخی کارشناسان، این شائبه را در بازار خودرو تقویت کرده است که قیمت‌ها در آستانه شکستن و ریزش هستند.

سعید موتمنی رییس اتحادیه فروشندگان خودرو نیز امروز در گفتگوهای رسانه‌ای‌ خود بر این نکته صفحه گذاشته است که ریزش قیمت ارز تاثیری مستقیم بر ریزش بهای خودرو دارد.

آنچه فعالان مورد اشاره قرار می‌دهند این نکته است که نوشت قیمت‌ها در بازار خودرو تا زمان رسیدن بازار ارز به ثبات ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پراید آماده بازگشت به نرخ کمتر از صد میلیون تومان

پراید آماده بازگشت به نرخ کمتر از صد میلیون تومان