مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 11:352020-10-29پزشكي

بیمارستان ها نباید وابسته به درآمد باشند/ خدمات بیمه تکمیلی باید شفاف و روشن باشد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: بیمارستان ها نباید وابسته به درآمد باشند در غیر اینصورت یعنی تولید مریض در بیمارستان ها.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سراج الدین عارف نیا ظهر امروز در همایش هفته سلامت که در سالن جلسات اداره کل بیمه سلامت استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: بیمارستان ها نباید وابسته به درآمد باشند اگر قرار است بیمارستان ها وابسته به درآمد باشند یعنی تولید مریض که ممکن است بحث تقاضای القایی به وجود آید.

وی تصریح کرد: در مقوله سلامت حالا حالاها عقب هستیم ما معتقدیم که سلامت 25 درصد از افراد جامعه تحت نظارت وزارت بهداشت است و 75 درصد دیگر آن مربوط به مسائل اجتماعی و سایر ارگان های دخیل است.

*30 درصد از بستری در تخت بیمارستان ها ناشی از دیابت است معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با تبریک هفته سلامت اظهار کرد: برای اینکه همیشه سالم و تندرست باشیم باید چهار نکته کلیدی که شامل ورزش کردن ، خوردن میوه جات، سبزیجات و لبنیات ، کنترل وزن و استفاده کم از نمک است را رعایت کنیم.

عارف نیا با تاکید بر اینکه باید دیابت کنترل شود، افزود: 30 درصد از بستری های ما در تخت های بیمارستان ناشی از دیابت است که مردم باید در این زمینه مشارکت کنند دریر این صورت اگر هزاران هزار تومان دانشگاه علوم پزشکی هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان ها نباید وابسته به درآمد باشند/ خدمات بیمه تکمیلی باید شفاف و روشن باشد

بیمارستان ها نباید وابسته به درآمد باشند/ خدمات بیمه تکمیلی باید شفاف و روشن باشد