مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 11:302020-10-29اقتصادي

افزایش 20 درصدی بستری های روزانه کرونا در کرمان/الزام ادارات به 50 درصد دورکاری


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: در زمینه مصوبات دورکاری برای 6 شهر، ادارت الزاما باید 50 درصد دورکاری را اعمال کنند، برای استان کرمان به دلیل شرایط حاد مصوبه شورای تامین را گرفتیم و قانون گذار برای کسانی که اجرا نکنند جرائم سنگینی وضع کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدصادق بصیری ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: در حال حاضر در کل استان کرمان، حدود 974 بیمار به دلیل بیماری تنفسی و کووید 19 بستری هستند که تست 60 درصد آنها مثبت شده و قطعی مبتلا به کرونا هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه 170 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری و نیمی از آنها تحت دستگاه هستند، افزود: به طور میانگین 180 نفر در روز در بیمارستان های ما بستری می شوند و تعداد ترخیصی ها کمتر از بستری ها است.

وی عنوان کرد: هنوز رو به رشد هستیم و روزانه 20 درصد به بیماری های بستری ما اضافه می شود و اگر کنترل نشود این درصد روزانه اضافه می شود و دیگر تختی نمی ماند، امکانات تا حدی است و اگر سیر صعودی باشد واقعا مشکلاتی ایجاد می شود.

بصیری با اشاره به پیش بینی نقاهتگاه های پیش بیمارستانی توسط نیروهای مسلح و دانشگاه ها گفت: آمار فوتی ها در یک بازه زمانی در استان تک رقمی شده بود اما روند صعودی به خود گرفت و روز گذشته 24 فو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی بستری های روزانه کرونا در کرمان/الزام ادارات به 50 درصد دورکاری

افزایش 20 درصدی بستری های روزانه کرونا در کرمان/الزام ادارات به 50 درصد دورکاری