مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 11:252020-10-29اجتماعي

حذف کامل دفترچه درمان تأمین اجتماعی در استان سمنان


مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان از حذف کامل دفترچه درمان تأمین اجتماعی در استان و در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این طرح به هیچ عنوان منجر به صدور کارت هوشمند سلامت نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مجتبی اکرم ظهر پنجشنبه در جلسه کمیته هماهنگی و نظارت بر درمان استان سمنان به میزبانی سازمان تأمین اجتماعی سمنان با اشاره به اجرای طرح حذف تاریخ اعتبار دفاتر درمانی و حذف کامل دفترچه درمان تأمین اجتماعی در آینده نزدیک اظهار داشت: عدم نیاز به تمدید اعتبار دفترچه های تأمین اجتماعی و یا حذف کامل دفترچه های کاغذی به هیچ عنوان منجر به دریافت وجه از بیمه شدگان و بازنشستگان برای صدور کارت هوشمند سلامت نخواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه بیمه شدگان هم استانی مراقب کلاه برداری با ترفندهایی ازجمله صدور کارت هوشمند سلامت تأمین اجتماعی باشند، تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی در حال حاضر هیچ برنامه ای در خصوص توزیع کارت هوشمند سلامت ندارد.

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان سمنان با اشاره به اینکه طی چند روز اخیر شاهد تماس با برخی از بازنشستگان و بیمه شدگان هم استانی توسط افراد سودجو هستیم، افزود: در مواردی افراد پس از دسترسی به برخی اطلاعات هویتی و بیمه ای افراد اقدام به تماس و مراجعه و اقدام به کلاه برداری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف کامل دفترچه درمان تأمین اجتماعی در استان سمنان

حذف کامل دفترچه درمان تأمین اجتماعی در استان سمنان