مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 11:152020-10-29دانش

2 روش ثبت نام نو دانشجویان خواجه نصیر اعلام شد


ثبت نام پذیرفته شدگان جدیدالورود دانشگاه خواجه نصیر در رشته های کارشناسی ارشد از امروز پنجشنبه به روش الکترونیکی انجام می شود.

- ثبت نام پذیرفته شدگان جدیدالورود دانشگاه خواجه نصیر در رشته های کارشناسی ارشد از امروز پنجشنبه به روش الکترونیکی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ ثبت نام از پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد سال 99 دانشگاه خواجه نصیر در سه مرحله به صورت الکترونیکی و حضوری انجام می­ گیرد.

در مرحله ثبت­ نام الکترونیکی(مرحله اول) لازم است پذیرفته ­شدگان با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه، اطلاعات فردی و تحصیلی خود را تکمیل نموده و مدارک لازم برای ثبت­ نام را بارگذاری و در پایان گواهی پذیرش غیرحضوری را چاپ کنند.

در مرحله دوم بررسی مدارک بارگذاری شده توسط کارشناسان مدیریت تحصیلات­ تکمیلی دانشگاه انجام و تایید مدارک بارگذاری شده حداکثر تا 28 آبان ماه 1399 در سیستم گلستان ثبت خواهد شد.

در این مرحله دانشجویان باید نسبت به اخذ گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی از سیستم گلستان اقدام کنند و این گواهی به منزله رفع نواقص مدارک ثبت­ نامی است و بایستی تا زمان مراجعه به دانشکده برای پذیرش حضوری نزد دانشجو محفوظ بماند.

مرحله مراجعه حضوری(مرحله سوم) با در دست داشتن گواهی پذیرش غیرحضوری و گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی و اصل مدارک بارگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 روش ثبت نام نو دانشجویان خواجه نصیر اعلام شد

2 روش ثبت نام نو دانشجویان خواجه نصیر اعلام شد