مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 11:002020-10-29دانش

آیین نامه طرح های پژوهشی دانشگاه آزاد ابلاغ شد


«آیین نامه طرح های پژوهشی درون دانشگاهی، مشترک و برون دانشگاهی» از سوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با هدف حمایت از طرح های پژوهشی بنیادی اصیل و متمرکز ابلاغ شد.

- آیین نامه طرح های پژوهشی درون دانشگاهی، مشترک و برون دانشگاهی از سوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با هدف حمایت از طرح های پژوهشی بنیادی اصیل و متمرکز ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، محمدمهدی طهرانچی آیین نامه طرح های پژوهشی (درون دانشگاهی، مشترک و برون دانشگاهی) را با هدف بالابردن کیفیت فعالیت های پژوهشی دانشگاه، انجام پژوهش های بنیادی اصیل و متمرکز، انجام پژوهش های مرجعیت ساز علمی، کاربردی حل مسأله، اقتدارآفرین ملی و مأموریت گرا، کمک به تجاری سازی و درآمدزایی از نتایج و دستاورد طرح ها و جذب منابع پژوهشی خارج از دانشگاه برای حمایت و انجام طرح های پژوهشی به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کرد.

براساس این آیین نامه، اعضای هیأت علمی واحد دانشگاهی می توانند به طور هم زمان در اجرای یک طرح درون دانشگاهی و دو طرح مشترک به عنوان مجری/مدیر و در اجرای یک طرح به عنوان همکار مشارکت داشته باشند به طوری که مجموع ساعات تحقیق آنان بیش از 100 ساعت در ماه نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه طرح های پژوهشی دانشگاه آزاد ابلاغ شد

آیین نامه طرح های پژوهشی دانشگاه آزاد ابلاغ شد