مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 10:252020-10-29پزشكي

شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری روند افزایشی دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری روند رو به رشد و افزایشی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، دو تا سه هفته آتی با افزایش آمار بیماران بستری، بد حال و فوتی های ناشی از این بیماری مواجه هستیم.

وی بیان کرد: علائم و عوارض خفیف در جوان تر ها نباید موجب شود با عدم توجه به اصول قرنطینگی، موجب بروز عوارض طولانی مدت و شدید در سالمندان و بیماران زمینه ای شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: برخی بیماران به علت ترس از بیمارستان، علی رغم توصیه پزشک برای تکمیل روند درمان اصرار به ترخیص و یا پس از بهبودی نسبی ترخیص می شوند و پس از آن دچار عوارض بیماری می شوند، لذا با توجه به ناشناخته بودن رفتار ویروس به بیماران توصیه می شود توصیه های تیم پزشکی را رعایت و روند درمان خود را بطور کامل طی کنند.

وی بیان کرد: اگر چه به افراد توصیه می شود از مراجعه مکرر به مراکز درمانی خودداری کنند ولی نباید بیمارستان هراسی منجر به به خطر افتادن سلامت افراد و بروز عوارض شدید در بیماران شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: هم اکنون به علت آموزش های مختلف و دستورالعمل های ابلاغی و میزان دسترسی به اطلاعات بیماری کرونا ، میزان اطلاعات تمامی پزشکان در خصوص این بیماری تقریباً یکسان است و مراجعه به پزشکان متعدد و مراکز درمانی می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری روند افزایشی دارد

شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری روند افزایشی دارد