مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 10:202020-10-29سياسي

نماز جمعه در 3 شهرستان استان اردبیل اقامه نمی شود


مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: با نظر ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، نماز جمعه این هفته در سه شهرستان استان اردبیل اقامه نمی شود.

- حجت الاسلام ناصر نصیری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با تبریک ولادت پیامبر اعظم و آغاز هفته وحدت  و محکومیت اهانت به نبی گرامی اسلام(ص) اظهار کرد: در پی اعلام ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا به جهت وضعیت قرمز، نماز جمعه در برخی مناطق برگزار نمی شود.

وی افزود: در جهت حفظ سلامتی مردم و با نظر ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل و تایید نماینده ولی فقیه در استان  نماز جمعه این هفته در شهرستان های اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر و شهرهای لاهرود، رضی اقامه نخواهد شد.

  مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل تصریح کرد: نمازجمعه این هفته در بقیه شهرستان ها، مناطق و بخش ها برگزار می شود.

                                        وی تاکید کرد: انتظار می رود مردم عزیز استان نسبت به رعایت دستورالعمل های  بهداشتی نهایت همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد کاهش و از بین رفتن این ویروس منحوس در استان و کشور باشیم و در جهت ریشه کن شدن ویروس منحوس  کرونا  و شفای همه مریض ها در این فرصت ماه ربیع الاول دست به دعا می بری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه در 3 شهرستان استان اردبیل اقامه نمی شود

نماز جمعه در 3 شهرستان استان اردبیل اقامه نمی شود