مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 09:552020-10-29سياسي

شهردار شاهین شهر معارفه شد


رییس شورای اداری شاهین شهر و میمه گفت: تغییرات مکرر شهرداران و مدیریت شهری بستر اعتماد شهروندی به مدیریت شهری را تضعیف کرده و شهردار کنونی شاهین شهر میراث دار بسیاری از مشکلات زیربنایی و درآمدی است.

- ایسنا/اصفهان رییس شورای اداری شاهین شهر و میمه گفت: تغییرات مکرر شهرداران و مدیریت شهری بستر اعتماد شهروندی به مدیریت شهری را تضعیف کرده و شهردار کنونی شاهین شهر میراث دار بسیاری از مشکلات زیربنایی و درآمدی است.

اسفندیار تاجمیری در نشست شورای اداری که امروز (پنجشنبه- 8 آبان ماه) در فضای باز محل فرمانداری با رویکرد معارفه شهردار جدید شاهین شهر برگزار شد، با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان شاهین شهر و میمه در شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: شورای اداری در راستای فرهنگ سازی فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمعات در محیط های بسته در هوای آزاد به منظور کاهش ریسک ابتلا مدیران و مدعوین به ویروس کرونا مراسم معارفه شهردار جدید شاهین شهر و تقدیر از زحمات شهردار قبلی را برگزار کرد.

وی با اشاره به شیوع همه گیری جهانی ویروس کرونا و تاثیرات مستقیم آن بر اقتصادهای بزرگ و بروز بیکاری های بسیار در مجامع جهانی، جمهوری اسلامی را نیز از این قائده مستثنی ندانست و افزود: بهترین راهکار برای مقابله با اپیدمی ویروس کرونا، رعایت کامل و دقیق دستورالعمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار شاهین شهر معارفه شد

شهردار شاهین شهر معارفه شد