مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 09:502020-10-29سياسي

دنیای امروز تشنه معارف اهل بیت (ع) است


رییس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه دنیای امروز را تشنه معارف اهل بیت (ع) دانست و بر ضرورت بازخوانی تاریخ آن حضرات و معرفی آن به جهانیان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین علی محمد حکیمیان امروز در آیین افتتاحیه کنفرانس بین المللی آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت (ع) در دوران معاصر ضمن انتقاد از دولت فرانسه در حمایت از توهین به حضرت رسول اعظم (ع) بیان کرد: اینان مدعی آزادی بیان هستند، در حالی که بارها باید از آنان پرسید کدام آزادی بیان؟ .

وی به ایمیل برخی از محققان و اندیشمندان ساکن کشورهای غربی به پژوهشگاه حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: این اندیشمندان به صراحت بیان داشته اند که دولت های آنان مانند دولت آمریکا و برخی دیگر از کشورهای غربی، حتی اجازه حضور مجازی شان را در یک کنفرانس علمی که به نام اهل بیت (ع) مزیّن است نمی دهند.

رییس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با اشاره به این که دنیای امروز، تشنه معارف ناب اهل بیت (ع) و تشنه قرآن و نهج البلاغه است تصریح کرد: البته باید اذعان کرد یکی از آسیب های تاریخ معاصر این است که ما  نتوانسته ایم اهل بیت (ع) را آن طور که شایسته آنان است به دنیا  معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیای امروز تشنه معارف اهل بیت (ع) است

دنیای امروز تشنه معارف اهل بیت (ع) است