مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 09:452020-10-29بين الملل

محکومیت توافقنامه همکاری علمی آمریکا و رژیم صهیونیستی از سوی گروه های فلسطینی


جنبشهای آزادی بخش ملی فلسطین فتح و مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) توافقنامه آمریکایی-اسراییلی برای همکاری علمی در کرانه باختری و جولان اشغالی را محکوم کردند.

- جنبشهای آزادی بخش ملی فلسطین "فتح" و مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) توافقنامه آمریکایی-اسراییلی برای همکاری علمی در کرانه باختری و جولان اشغالی را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، جنبش فتح در بیانیه ای که توسط کمیسیونر رسانه و فرهنگ صادر شد، تاکید کرد، این توافقنامه نقض آشکار حقوق بین الملل، قطعنامه های مشروعیت بین المللی و اعلام الحاق پنهانی شهرک های صهیونیست نشینی است که جهان در غیرقانونی بودن آنها اتفاق نظر دارد.

این جنبش تاکید کرد: توافقنامه یاد شده تلاشی برای دور زدن تحریم بین المللی دانشگاه های اسراییل واقع در شهرک های فلسطین اشغالی و تلاشی برای مشروعیت بخشیدن به شهرک ها است که بدترین انواع اشغالگری را نشان می دهد.

فتح تاکید کرد: توافقنامه نتانیاهو و دیوید فریدمن، سفیر آمریکا در اراضی اشغالی یک سرقت آشکار و تصرف سرزمین فلسطین به زور اشغال و استکبار است و این چیزی از واقعیت قانونی را تغییر نخواهد داد.

مردم ما قاطعانه آن را رد نموده و با تمام روش های قانونی در برابر آن مقاومت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت توافقنامه همکاری علمی آمریکا و رژیم صهیونیستی از سوی گروه های فلسطینی

محکومیت توافقنامه همکاری علمی آمریکا و رژیم صهیونیستی از سوی گروه های فلسطینی