مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 09:152020-10-29سياسي

ضرورت ارتقای فرهنگی و توسعه اقتصادی لرستان/ نماز جمعه قلب فرهنگی شهر است


نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر ضرورت ارتقای فرهنگی و توسعه اقتصادی این استان، گفت: نماز جمعه قلب فرهنگی شهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز پنج شنبه در مراسم معارفه امام جمعه جدید شهرستان چگنی در سخنانی با اشاره به موقعیت و جایگاه مهم و ویژه منطقه چگنی در استان لرستان به لحاظ فرهنگی، دینی، مذهبی، اقتصادی و سیاسی، اظهار داشت: لرستان خاستگاه علما، اندیشمندان، فرهیختگان و برجستگان بزرگی بوده است.

وی با بیان اینکه اینکه لرستانی ها در هر جا حضور داشته اند سرآمد، تأثیرگذار، مفید و ارزشمند بوده اند، عنوان کرد: علما، دانشمندان و… لرستان نام هایی شناخته شده در سطح کشور هستند و منطقه چگنی هم از چنین ظرفیتی برخوردار بوده و هست.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به موقعیت اقتصادی، جغرافیایی و نقش مؤثر چگنی در دوران دفاع مقدس و انقلاب، گفت: تقدیم شهدا و حضور رزمندگان و جانبازان منطقه چگنی در دوران هشت سال دفاع مقدس حکایت از وفاداری به انقلاب است.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به نقش مؤثر مردم این منطقه برای تداوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: توسعه اقتصادی بدون ارتقای فرهنگی امری غیر ممکن است، اگر توسعه اقتصادی صورت بگیرد اما ارتقای فرهنگی همراه آن نباشد به نفع ویژه خواران خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارتقای فرهنگی و توسعه اقتصادی لرستان/ نماز جمعه قلب فرهنگی شهر است

ضرورت ارتقای فرهنگی و توسعه اقتصادی لرستان/ نماز جمعه قلب فرهنگی شهر است