مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 08:552020-10-29اقتصادي

126 پروژه آب و برق با 18 هزار میلیارد اعتبار به بهره برداری میرسد


126 پروژه آب و برق دیگر با اعتبار 18 هزار میلیاد تومان اعتبار تا پایان سال 99 به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا اردکانیان پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح طرح های ملی آب و برق در استان های هرمزگان و تهران که با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور و مسئولان دیگر برگزار شد با اشاره به اینکه برای پروژه های مورد افتتاح مجموعاً 31 هزار و 780 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است اظهار داشت: تا پایان سال جاری 126 پروژه دیگر با اعتبار 18 هزار میلیاد تومان افتتاح خواهد شد و در کل دولت طی 7 سال اخیر 19 هزار و 500 میلیارد تومان در بخش آب و برق تهران سرمایه گذاری انجام داده است.

وزیر نیرو با بیان اینکه تهرانی ها دسترسی 100 درصدی به آب شرب دارند گفت: در برخی از شهرهای کشورهای دیگر مثل قاهره مردم فقط روزی 4 ساعت به آب شرب دسترسی دارند در تهران به واسطه دسترسی به سد امیر کبیر لتیان، لار، طالقان و ماملو از دهه های قبل دسترسی کامل به آب شرب وجود داشته است.

اردکانیان افزود: بیش از یک میلیارد مترمکعب آب شرب بهداشتی در سال در تهران مصرف می شود که 75 درصد آن از منابع آب های سطحی و 25 درصد دیگر از منابع آب زیر زمینی است و د.

این راستا تأمین آب شرب تهران از منابع آب های سطحی برای ما مهم می باشد و تمام تلاش ها در این راستا است که برداشت آب از منابع زیرزمینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

126 پروژه آب و برق با 18 هزار میلیارد اعتبار به بهره برداری میرسد

126 پروژه آب و برق با 18 هزار میلیارد اعتبار به بهره برداری میرسد