مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 08:452020-10-29اقتصادي

راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی


رییس سازمان صنعت معدن وتجارت استان اصفهان گفت: مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری امروز پنجشنبه افتتاح می شود.

- ایسنا/اصفهان رییس سازمان صنعت معدن وتجارت استان اصفهان گفت: مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری امروز پنجشنبه افتتاح می شود.

ایرج موفق با بیان اینکه دستور رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با اعضای هیات دولت در دوم شهریور ماه و تاکید ایشان بر ضرورت تشکیل کارگروهی شبانه روزی به منظور برطرف کردن موانع تولید، اظهار کرد: با توجه به الزام های قانونی، فرامین و دستورات صادره و در راستای اجرای حکم صادره از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، امروز پنجشنبه در سازمان با حضور تنی چند از مقامات کشوری و استانی در سازمان صنعت، معدن وتجارت استان اصفهان افتتاح می شود.

وی با تشریح برخی از وظایف و چگونگی کار مرکز، گفت: در شرایط حساس کنونی و در سالی که از سوی رهبری به جهش تولید مزین شده و همچنین تاکیدات جدی رییس جمهوری برای اهتمام ویژه همه دستگاه های اجرایی کشور، به منظور رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی، بی تردید یکی از مهمترین الزام ها و ضرورت ها در جهت تحقق موارد ذکر شده، اجرای دقیق ماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی

راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی