مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 08:052020-10-29بين الملل

دبیرکل نجباء: آمریکا را به عملیات های مرگبار وعده می دهیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از شفق نیوز، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء عراق، در یک کنفرانس مطبوعاتی در تهران با بیان اینکه که اقدامات فعلی مقاومت عراق ضد ایالات متحده صرفاً یک آتش بازی بیش نبوده است، - دبیر کل جنبش نجباء عراق در یک کنفرانس مطبوعاتی در تهران اعلام کرد که ایالات متحده را به عملیات های بزرگ و مرگبار وعده می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از شفق نیوز، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء عراق، در یک کنفرانس مطبوعاتی در تهران با بیان اینکه که اقدامات فعلی مقاومت عراق ضد ایالات متحده صرفاً یک آتش بازی بیش نبوده است، وعده عملیات های بزرگ و کشنده ضد آمریکا را داد.

الکعبی با اشاره به اینکه آمریکا گروه های سیاسی عراق را برای توقف عملیات های مقاومت در این کشور تحت فشار قرار می دهد، افزود که ما آمریکا را به عملیات های بزرگ و ضربه های مرگبار وعده می دهیم.

وی خاطر نشان کرد که انتقام خون شهید قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس تنها به یک جبهه محدود نمی شود؛ بلکه این انتقام در همه ابعاد با مشارکت گروه های مختلف مقاومت تا اخراج آخرین نظامی آمریکایی گرفته خواهد شد و اخراج آمریکایی ها خواسته ملت عراق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل نجباء: آمریکا را به عملیات های مرگبار وعده می دهیم

دبیرکل نجباء: آمریکا را به عملیات های مرگبار وعده می دهیم