مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:552020-10-29سياسي

«همت آباد» به کمیسیون تلفیق شورای شهر اصفهان رسید/ پیگیر فضای سبز هستیم


رییس کمیسیون عمران شورای شهر اصفهان با اشاره به طرح مشکلات منطقه محروم همت آباد در کمیسیون تلفیق شورای شهر گفت:رویکرد معمول نسبت به بافت های ناکارآمد شهری نباید در این منطقه لحاظ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرای پرداختن به موضوع همت آباد درخور تحسین است و باب پیگیری نسبت به مشکلات این منطقه را بار دیگر باز کرده است، اظهار داشت: موضوع ناکارآمدی بافت های شهری در کلانشهرها چالش مهمی پیش روی مدیریت شهری است چراکه سهم عمده ای از بافت کلان شهر اصفهان ناکارآمد است.

توجه به تنوع بافت های ناکارآمد شیرین طغیانی با بیان اینکه در کنار فرسودگی بافتهای شهری به تنوع بافت های ناکارآمد هم باید توجه ویژه ای کرد، افزود: یکی از مناطق شهرداری که به منطقه برخوردار شهرت دارد اما از بافت ناکارآمد شهری رنج می برد در منطقه 6 شهرداری اصفهان واقع شده است که در کنار پهنه های توسعه یافته، بافت های فرسوده نیز در آن به چشم می خورد.

وی با اشاره به بازدید از منطقه همت آباد پس از انتشار گزارش خبرگزاری مهر درباره این منطقه تصریح کرد: پس از بازدید از این منطقه، کمیسیون عمران و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان با رویکرد تمرکز بر بافت ناکارآمد منطقه 6 برگزار شد و در نهایت مقرر شد جلسه ای در کمیسیون تلفیق شورای شهر اصفهان با محوریت چاره اندیشی اساسی برای منطقه همت آباد با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«همت آباد» به کمیسیون تلفیق شورای شهر اصفهان رسید/ پیگیر فضای سبز هستیم

«همت آباد» به کمیسیون تلفیق شورای شهر اصفهان رسید/ پیگیر فضای سبز هستیم