مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:502020-10-29پزشكي

بستری 154 بیمار مبتلا به کرونا طی یک روز در بیمارستان های همدان


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی 24 ساعت گذشته 130 بیمار مبتلا به کرونا در بخش عادی بیمارستان های همدان و 24 نفر در آی سی یو بستری شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کشور ثبت می شود.

طاهری با بیان اینکه اگر شرایط به این شکل ادامه پیدا کند نگران افزایش آمار در ماه های آینده هستیم، افزود: از مردم انتظار داریم با رعایت پروتکل های بهداشتی به کاهش آمار ابتلاء کمک کنند.

وی با بیان اینکه برخی افراد دارای علائم به پزشک مراجعه نمی کنند و پروتکل ها را هم رعایت نمی کنند، گفت: همین امر یکی از دلایل بالا رفتن آمار ابتلاء به کرونا در کشور و استان همدان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: مسافرت ها به علت کاهش ایمنی بدن، خستگی و تغییر آب و هوا و رژیم غذایی باعث ابتلاء به کرونا می شود و هر چه مسافرت ها کمتر باشد آمار ابتلاء کاهش پیدا می کند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا در استان همدان نیز گفت: آمار پذیرش های جدید بیماران کرونایی از ترخیص ها بیشتر شده و این یک هشدار است اسدالله ربانی با بیان اینکه موج سوم خطرناک تر از قبل است و باید جدی گرفته شود، گفت: رسانه ها و فعالان فضای مجازی باید همچون گذشته طی تعامل با ستاد استانی کرونا نسبت به آگاهی بخشی به جامعه تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 154 بیمار مبتلا به کرونا طی یک روز در بیمارستان های همدان

بستری 154 بیمار مبتلا به کرونا طی یک روز در بیمارستان های همدان