مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-29سياسي

اقدام نشریه موهن فرانسوی موجب انسجام جهان اسلام علیه کفر و شرک خواهد شد


سازمان جوانان حزب اسلامی کار با صدور بیانیه ای توهین نشریه موهن فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام را محکوم کرد.

- متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم باز هم شاهد توهین های حقیرانه و سراسر رذالت و پستی و کفر نشریه موهن فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) که نشان دهنده جریان سازی و جهت گیری رسانه های استکباری و استعماری در راستای اسلام ستیزی و طراحی توطئه های اسلام هراسی در روزهای پیش رو است و قطعا نمی توان منکر نقش آفرینی لابی های صهیونیستی در این زمینه شد.

این توهین آشکار و بی شرمانه به ساحت مقدس پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و دین مبین اسلام در حالی است که اسلام دین آزادی، برابری و برادری است و ارمغان اسلام برای مردم جهان اعم از مسلمان و غیر مسلمان همواره آزادی و امنیت بوده است و همواره شاهد هستیم غیرمسلمانان در کشورهای اسلامی از جمله ایران اسلامی آزادانه ترین زندگی را داشته و دین مبین اسلام هرگونه توهین به مقدسات دیگر ادیان آسمانی را حرام می داند.

قطعا دشمنان در تلاش هستند تا با چنین رفتارهای موهن و غیراخلاقی و غیرانسانی چهره ای غیرحقیقی از اسلام واقعی به جهانیان نشان دهند اما امروزه به برکت مقاومت اسلامی در اقصی نقاط جهان و دستاوردهای جبهه مقاومت و صدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام نشریه موهن فرانسوی موجب انسجام جهان اسلام علیه کفر و شرک خواهد شد

اقدام نشریه موهن فرانسوی موجب انسجام جهان اسلام علیه کفر و شرک خواهد شد