مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:302020-10-29سياسي

هرگونه تلاش برای وحدت، عبادت است


آیت الله مکارم شیرازی، هرگونه تلاش و کوشش برای وحدت اسلامی را عبادتی بسیار مهم و پرارزش دانست و گفت: بنده به سهم خودم از برگزار کنندگان کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی کمال تشکر را دارم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در پیام تصویری به این کنفرانس، برگزاری کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی را از افتخارات و ابتکارات بسیار مهم دانست.

وی تأکید کرد: کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی حرکتی مهم در برابر افراد ضدوحدت است که قیام کرده و پیام های وحدت آفرین را به جهان اسلام منعکس می کند.

این مرجع عالیقدر جهان اسلام، مخالفان وحدت را به سه گروه تقسیم کرد و با تأکید بر این که فعالیت این گروه ها باید خنثی شود، بیان داشت: گروه نخست، تندروهایی هستند که همیشه بر آتش اختلافات دامن می زنند.

این تندروها در مذاهب مختلف وجود دارند.

باید جلوی آن ها ایستاد.

آیت الله مکارم شیرازی دومین گروه مخالف وحدت را وهابیون دانست و تصریح کرد: این ها تنها خودشان را مسلمان دانسته و بقیه اعم از شیعه و سنی را کافر می دانند، بنابراین مخالف وحدت اسلامی هستند.

آیت الله مکارم شیرازی گروه سوم مخالف وحدت اسلامی را اجنبی ها، غربی ها، آمریکا و اسراییل غاصب برشمرد و تأکید کرد: این ها کارشان ایجاد اختلاف و جلوگیری از وحدت اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه تلاش برای وحدت، عبادت است

هرگونه تلاش برای وحدت، عبادت است