مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:302020-10-29سياسي

آخرین وضعیت رقابت ترامپ و بایدن (+نقشه)


ترامپ برای اینکه همچنان برای 4 سال آتی در کاخ سفید بماند باید آرای الکتورال تمامی ایالت های رقابتی را کسب کند که کاری تقریبا محال به نظر می رسد.

- آخرین وضعیت رقابت بین ترامپ و بایدن بر مبنای نقشه تعداد کالج‌های انتخاباتی کسب شده از سوی 2 نامزد اصلی رقیب، حاکی از پیشتازی جو بایدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، بر اساس نظرسنجی‌های مختلف و ملی در ایالات متحده آمریکا بایدن همچنان با اختلاف قابل توجهی از ترامپ پیش است و ترامپ راه بسیار دشواری برای کسب 270 رای الکترال در پیش دارد.

آخرین نقشه آرای الکتورال انتخابات 2020 آمریکا بر اساس نظرسنحی های سی ان ان،حاکی از کسب 290 رای الکترال از سوی بایدن و 163 رای الکترال از سوی ترامپ است.

نامزد انتخاباتی پیروز باید حد نصاب 270 رای الکترال را کسب کند و بر این مبنا ترامپ برای اینکه همچنان برای 4 سال آتی در کاخ سفید بماند باید آرای الکتورال تمامی ایالت‌های رقابتی را کسب کند که از نظر ناظران انتخاباتی آمریکا با توجه به فضای کنونی امری بسیار محال به نظر می‌رسد.

بر اساس نظرسنجی‌های کنونی ترامپ برای رسیدن به حد نصاب 270 رای الکترال باید 107 رای الکترال کسب کند؛ آن هم در بسیاری از ایالت‌های رقابتی که حریف انتخاباتی او در آنها پیشتاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت رقابت ترامپ و بایدن (+نقشه)

آخرین وضعیت رقابت ترامپ و بایدن (+نقشه)