مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-29سياسي

دومین پارک بانوان در اردبیل عملیاتی می شود


تلاش می کنیم تا با حل مشکل تملک زمین، دومین پارک بانوان را در اردبیل اجرایی و عملیاتی کنیم.

- ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: تلاش می کنیم تا با حل مشکل تملک زمین، دومین پارک بانوان را در اردبیل اجرایی و عملیاتی کنیم.

حمید لطف اللهیان 8آبان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تبریک هفته پدافند غیر عامل به برگزاری نمایشگاه خیابانی در این حوزه اشاره کرد و گفت: قرار است در پیاده راه عالی قاپو فردا این نمایشگاه راه اندازی شود تا شهروندان از این مجموعه نمایشگاهی بازدید کنند.

وی با قدردانی از اعضای شورای شهر در بررسی دقیق اجرای پل قدس و اعتبار اختصاص یافته به این پروژه اظهار کرد: از استاندار اردبیل، نمایندگان و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل در تخصیص اعتبار مورد نیاز برای این پروژه قدردانی می کنیم.

شهردار اردبیل به جابجایی اعتبارات پروژه های عمران شهری در چهار ماه باقی مانده از سال اشاره کرد و افزود: البته ما ردیف اعتباری را حذف نمی کنیم بلکه در موارد مورد نیاز به جابجایی اعتبارات اقدام می کنیم تا پروژه هایی که توان تکمیل و راه اندازی آن در سال جاری را دارند، از کمبود اعتبارات رنج نبرند.

لطف اللهیان تصریح کرد: پروژه هایی نظیر استادیوی شورابیل در دل سایر پروژه های شورابیل قرار گرفته و نگرانی از بابت حذف ردیف این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین پارک بانوان در اردبیل عملیاتی می شود

دومین پارک بانوان در اردبیل عملیاتی می شود