مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:202020-10-29سياسي

فردا مداحان تهران پای صندوق رأی می روند


دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران گفت: از ساعت 8 صبح فردا جمعه 9 آبان ماه انتخابات چهارمین دوره کانون مداحان شهرستان های تهران برگزار می شود که تا ساعت 16 نیز ادامه خواهد داشت.

- روح الله عبداللهی دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری انتخابات کانون مداحان استان تهران گفت: انتخابات کانون مداحان استان تهران سوم مردادماه سال جاری برگزار شد که با توجه به شیوع بیماری کرونا این انتخابات از مجموع 19 اداره استان تهران، تنها در 5 اداره پردیس، شهرری، رباط کریم، دماوند و ورامین برگزار شد.

مداحان فردا پای صندوق رأی می روند وی با بیان اینکه فرمانداری ها اجازه برگزاری انتخابات در برخی ادارات را در آن زمان ندادند، گفت: با مجوز صادر شده بناست فردا جمعه نهم آبان ماه، انتخابات در 14 اداره دیگر برگزار شود که برای این منظور مداحان باید با حضور در این ادارات نفرات منتخب خود را انتخاب کنند.

برگزاری انتخابات در 14 اداره تبلیغات اسلامی استان تهران عبداللهی گفت: در این دوره در 14 اداره باقیمانده یعنی ادارات تهران واقع در شمال شرق و غرب، جنوب شرق و غرب، شمیرانات، قرچک، پیشوا، فیروزکوه، پاکدشت، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا مداحان تهران پای صندوق رأی می روند

فردا مداحان تهران پای صندوق رأی می روند