مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:052020-10-29اقتصادي

حل مشکلات سرمایه گذاری در زنجان شتاب می گیرد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، از آغاز به کار مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، از آغاز به کار مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان خبر داد.

ناصر فغفوری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز به کار مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان زنجان، اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل کارگروهی در جهت رفع موانع تولید، وزارت کشور نامه ای در جهت ایجاد مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در استان ها ابلاغ کرد.

وی افزود: در استان زنجان هم این مرکز در راستای رسیدگی سریع و رصد نحوه بررسی مشکلات توسط دستگاه های اجرایی راه اندازی شد که به این منظور سامانه ای طراحی شده که واحدهای تولیدی مکلف هستند مشکل واحد خود را در سامانه درج کنند.

این مسئول ادامه داد: بلافاصله درخواست مشکل واحد تولیدی در سازمان مدنظر قرار می گیرد و در صورتی که مشکل توسط سازمان قابل حل باشد، بلافاصله مرتفع شده و نتیجه اقدام در سامانه درج می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات سرمایه گذاری در زنجان شتاب می گیرد

حل مشکلات سرمایه گذاری در زنجان شتاب می گیرد