مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:002020-10-29اقتصادي

اختصاص 14 میلیارد ریال اعتبار جهت احداث هنرستان 8 کلاسه«کهره»


دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان هلیلان گفت: 14 میلیارد ریال اعتبار جهت احداث هنرستان 8 کلاسه شهر کهره واقع در شهرستان هلیلان توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس اختصاص یافت.

- احمد همتی دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان هلیلان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تفاهم نامه همکاری میان نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی هلیلان و اداره نوسازی مدارس استان مبنی بر حذف پرونده مدارس کانکسی در شهرستان هلیلان تا پایان مهرماه 1400 امضاء شده و اجرای آن قطعی است.

وی افزود: در جلسه ای که با مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان ایلام برگزار شد، درباره قراردادهای قبلی شامل هنرستان 8 کلاسه شهر کهره واقع در مرکز شهرستان بحث و تبادل نظر شد و در این خصوص مبلغ 14 میلیارد ریال جهت تحقق آن اختصاص یافت.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان هلیلان گفت: بنیاد علوی، مبلغ 5 میلیارد ریال برای تجهیز مدارس هلیلان در نظر گرفته است و این بنیاد مشارکت فعالی در زمینه تکمیل گازرسانی به مدارس شهرستان هلیلان خواهد داشت.

  وی ادامه داد: همچنین در ارتباط با پروژه شاران به محض آماده شدن زمین آن، اداره نوسازی مدارس آن را تکمیل خواهد کرد و مشارکت بنیاد در این پروژه 3 میلیارد ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 14 میلیارد ریال اعتبار جهت احداث هنرستان 8 کلاسه«کهره»

اختصاص 14 میلیارد ریال اعتبار جهت احداث هنرستان 8 کلاسه«کهره»