مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:552020-10-29اجتماعي

عضویت 100 هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی در بسیج دانش آموزی


مسؤول بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود 100 هزار دانش آموز در کهگیلویه و بویراحمد عضو بسیج دانش آموزی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ سعادت صالحی نیا  اظهار کرد: حدود 100 هزار دانش آموز در کهگیلویه و بویراحمد عضو بسیج دانش آموزی هستند.

 مسؤول بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تعداد شامل دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی به بالا و شامل امیدان ،پویندگان و پیشگامان هستند که در طول سال تحصیلی فعالیت های مربوط به بسیج و در اوقات فراغت  نیز در برنامه های فرهنگی و هنری فعالیت می کنند.

 صالحی نیا افزود: طرح یاوران ولایت، اردوهای راهیان نور، برنامه کمکهای مومنانه، طرحهای بصیرتی و آموزشی از فعالیت های بسیج دانش آموزی است.

وی گفت: از 33 هزار رزمنده کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس حدود 70 درصد دانش آموز بودند مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به اینکه کم سن و سال ترین دانش آموز شهید استان 12 سال و 8 ماه سن دارد گفت: جامعه دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد در دفاع مقدس 463 شهید به اسلام و انقلاب تقدیم کرد  هادی زارع پور گفت: نخستین جشنواره فرهنگی و هنری علمدار پاسداشت یاد سپهبد شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت 100 هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی در بسیج دانش آموزی

عضویت 100 هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی در بسیج دانش آموزی