مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:302020-10-29دانش

زیست شناسی چگونه منتهی به کسب درآمد می شود؟


یک دانشجوی زیست شناسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: اگر در اطراف خود نه به چشم یک فرد عادی بلکه از دید یک ایده پرداز به زیست شناسی بنگرید حتما ایده های زیادی به ذهن می رسد که می تواند منتهی به کسب و کار و نیز درآمد شود.

- ایسنا/خراسان رضوی یک دانشجوی زیست شناسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: اگر در اطراف خود نه به چشم یک فرد عادی بلکه از دید یک ایده پرداز به زیست شناسی بنگرید حتما ایده های زیادی به ذهن می رسد که می تواند منتهی به کسب و کار و نیز درآمد شود.

مهدی جوادی در برنامه اینستاگرامی انجمن علمی زیست شناسی دانشگاه فردوسی مشهد با موضوع آشنایی با فناوران حوزه زیست شناسی اظهار کرد: هر دانشجویی بعد از فارغ التحصیلی باید برای خود هدفی را در رشته ای که تحصیل کرده است، در نظر بگیرد.

اما گاهی اوقات افراد طی تحصیل دغدغه هایی برای شان ایجاد می شود که بعد از این همه درس خواندن در نهایت به کجا می خواهیم برسیم و با جمع بندی هایی که انجام دادم به این نتیجه رسیدم که می توان مباحثی را در علم زیست شناسی پیدا کرد که منجربه کسب درآمد شود.

وی افزود: همانطور که می دانید علم زیست شناسی، علم پایه است که در جانورشناسی، سلول های بنیادی، علوم گیاهی و گیاهان دارویی بحث می کند، اما در مقطع کارشناسی به صورت تخصصی کار نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیست شناسی چگونه منتهی به کسب درآمد می شود؟

زیست شناسی چگونه منتهی به کسب درآمد می شود؟