مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:002020-10-29سياسي

حماسه حضور 13 نوجوان بیجاری در دفاع مقدس فیلمنامه می شود


به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان و با حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان، قرارداد نگارش فیلمنامه حماسه حضور 13 نوجوان بیجار در هشت سال دفاع مقدس منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با هفته دفاع مقدس کردستان قرارداد نگارش فیلمنامه بلند سینمایی در مسیر شقایق در محل حوزه هنری به امضای رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان، رییس حوزه هنری استان کردستان و نویسندگان این اثر آباریس تنظیفی و مجید کریمی رسید.

بهرام نصراللهی زاده ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و هفته دفاع مقدس استان کردستان گفت: با تلاش ها و پیگیری های رییس حوزه هنری استان کردستان در زمینه تولید یک اثر ماندگار هنری در حوزه دفاع مقدس با دستور استاندار کردستان هزینه لازم جهت تولید این فیلمنامه تأمین گردیده است.

وی افزود: واقعیت این است که رشادت های بیشماری در استان کردستان در طول انقلاب و دفاع مقدس صورت گرفته است که علی رغم تلاش های دست اندرکاران در انعکاس آنها و تولید آثار مکتوب و مستند در این زمینه همچنان کار برای انجام بسیار است.

نصراللهی زاده امنیت امروز کردستان را حاصل جانفشانی شهدا و ایثارگران انقلاب و دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانات متعددی توجه به ثبت و ضبط خاطرات و رشادت های صورت گرفته در قالب های هنری به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه حضور 13 نوجوان بیجاری در دفاع مقدس فیلمنامه می شود

حماسه حضور 13 نوجوان بیجاری در دفاع مقدس فیلمنامه می شود