مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 05:502020-10-29اجتماعي

تمام کلاس ها را آنلاین برگزار می کنیم/ هوای دانشجویان مناطق دورافتاده را داریم


رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه با بیان اینکه هرهفته 300 کلاس درس آنلاین در این دانشگاه برای دانشجویان برگزار می شود، گفت: برای دانشجویانی هم که در مناطق دورافتاده و روستاهای با پوشش ضعیف اینترنت زندگی می کنند، - ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه با بیان اینکه هرهفته 300 کلاس درس آنلاین در این دانشگاه برای دانشجویان برگزار می شود، گفت: برای دانشجویانی هم که در مناطق دورافتاده و روستاهای با پوشش ضعیف اینترنت زندگی می کنند، شرایطی فراهم کرده ایم که اگر نتوانستند بصورت آنلاین در کلاس ها حضور پیدا کنند، به فیلم ذخیره شده کلاس ها دسترسی داشته باشند.

دکتر علی اکبر اختری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه صنعتی کرمانشاه از 29 شهریور، اظهار کرد: باتوجه به تداوم شیوع بیماری کرونا در کشور، شروع سال تحصیلی جدید را همانند دیگر دانشگاه ها به شیوه ترم گذشته، یعنی به شکل مجازی آغاز کردیم.

وی اضافه کرد: سامانه ای که برای برگزاری کلاس های آنلاین دانشجویان از آن استفاده می کنیم، توسط دانشجویان این دانشگاه راه اندازی شده و هر هفته هم بروزرسانی می شود.

رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه تصریح کرد: هرچند در حال حاضر هیچ مشکلی از طرف دانشگاه برای برگزاری کلاس های آنلاین دانشجویان وجود ندارد، اما متاسفانه پوشش ضعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام کلاس ها را آنلاین برگزار می کنیم/ هوای دانشجویان مناطق دورافتاده را داریم

تمام کلاس ها را آنلاین برگزار می کنیم/ هوای دانشجویان مناطق دورافتاده را داریم