مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 05:202020-10-29ورزشي

محدودیت های کرونایی در فارس شدت گرفت/ تعطیلی مترو و اتوبوس از شنبه پیش رو


جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: در پی ادامه شیوع بیماری کرونا، استاندار فارس دستور تشدید محدودیت های کرونایی را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عبدالرضا قاسمپور اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس گفت: یک سوم کارکنان از طریق دورکاری و یا مرخصی به صورت چرخشی از حضور در محل کار معاف هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 50 درصد تست های کووید 19 در استان مثبت است، اضافه کرد: مصادیق اعمال محدویت شامل مکان هایی از جمله دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه، مدارس شبانه روزی، زبان سراها و کتابخانه ها است که این مراکز باید آموزش های خود را به شکل مجازی انجام دهند.

قاسم پور افزود: استخرهای سرپوشیده، سالن های سینماها و تئاتر، موزه ها و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی و باشگاه های بدنسازی و برخی رشته های ورزشی مانند کشتی و کاراته و جودو و بازی های پربرخورد نیز تعطیل هستند.

وی در ادامه با اشاره به تعطیلی تمامی مراکز تفریحی در استان، بیان کرد: همچنین برگزاری هرگونه مراسم مذهبی، همایش، ختم، برنامه اجتماعی و فرهنگی نیز ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های کرونایی در فارس شدت گرفت/ تعطیلی مترو و اتوبوس از شنبه پیش رو

محدودیت های کرونایی در فارس شدت گرفت/ تعطیلی مترو و اتوبوس از شنبه پیش رو