مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 04:352020-10-29ورزشي

اماواگر بودن یا نبودن داماش در لیگ یک!/غربت داماشی ها در گیلان


باوجود قرعه کشی لیگ یک، هنوز هم اماواگرهایی درباره بودن یا نبودن تیم داماش در مسابقات این فصل وجود دارد و در حال حاضر نام تیم اروند کارون برای مسابقات اعلام شده و باید منتظر بود که در روزهای آینده و با اعلام رأی کمیته استیناف چه اتفاقی می افتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، قرعه کشی لیگ یک فوتبال کشور (جام آزادگان) در حالی با حضور نمایندگان تیم های لیگ یک فوتبال برگزار شد که با توجه به اینکه حضور داماش گیلان یا کارون اروند خرمشهر در لیگ یک به رأی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال بستگی دارد، نام کارون در قرعه کشی نوشته شد ولی در صورت اعلام رأی به سود داماش، نماینده شهر باران در این بازی ها به میدان می رود.

فعلاً امتیاز در رشت باقی است و منتظر رأی کمیته استیناف هستیم  مدیرعامل جدید داماش گیلان در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت کنونی باشگاه داماش اظهار کرد: فعلاً که امتیاز تیم در رشت باقی است و منتظر رأی کمیته استیناف هستیم، تاکنون نیز هیچ مسؤولی در گیلان به کمک تیم نیامده و باید به مسؤولین خرمشهری دست مریزاد گفت که همه با یکدیگر بسیج شده اند تا با ما مقابله کنند.

سامان سهرابی با بیان اینکه هیچ شخصی با ما همکاری نمی کند، افزود: با امیر سامری مالک باشگاه کارون اروند در حال مذاکره هستیم که صحبتشان این است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماواگر بودن یا نبودن داماش در لیگ یک!/غربت داماشی ها در گیلان

اماواگر بودن یا نبودن داماش در لیگ یک!/غربت داماشی ها در گیلان