مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 04:352020-10-29سياسي

تعیین و تکلیف بورسیه های بلاتکلیف / آغاز رزمایش دانشجویان جهادی در نذر مهارت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته ای که گذشت، خبر هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه ها منتشر شد، برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن ها حائز اهمیت بود.

- حجت الاسلام مهدی مستاجران درباره عملکرد هیئات دانشجویی در دوران شیوع کرونا پرداخت و گفت: هیئت های دانشجویی از جمله تشکل هایی در دانشگاه ها هستند که ویژگی خاص آن بدین خاطر است که هیئت پرچم مناسک آیینی عاشورایی را در واقع بلند کرده است و یک خواست قلبی عمومی بین جریان دانشجویی به مکتب عاشورایی است و این فراگیری بین تمامی دانشجویان محسوس است و اکثر دانشجو ها خودشان را متعلق به این تشکل می دانند به خاطر همین از جایگاه ویژه ای در دانشگاه ها برخوردار است.

مدیر کل فرهنگی و امور اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در ادامه افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح فراگیر در کشور و تعطیلی دانشگاه ها محدودیت هایی در برگزاری برنامه های دانشجویی به وجود آمد، اما باید گفت تنها برنامه ای که امسال در دانشگاه ها تعطیل نشد هیئت های دانشجویی بودند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه دانشجویان غیر بومی با وجود شرایط کنونی نمی توانستند در دانشگاه حضور پیدا کنند هیئت های دانشجویی ما با این حال به میدان آمدند و تقریباً برنامه هیئت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین و تکلیف بورسیه های بلاتکلیف / آغاز رزمایش دانشجویان جهادی در نذر مهارت

تعیین و تکلیف بورسیه های بلاتکلیف / آغاز رزمایش دانشجویان جهادی در نذر مهارت