مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 22:052020-10-28بين الملل

حمله تروریستی به پالایشگاه آموای ونزوئلا


رییس جمهور ونزوئلا اعلام کرد پالایشگاه نفت آموای هدف یک حمله تروریستی قرار گرفته که در آن از یک سلاح قدرتمند استفاده شده است اما این کشور ذخایر بنزین معادل مصرف 20 روز دارد.

- رییس جمهور ونزوئلا اعلام کرد پالایشگاه نفت آموای هدف یک حمله تروریستی قرار گرفته که در آن از یک سلاح قدرتمند استفاده شده است اما این کشور ذخایر بنزین معادل مصرف 20 روز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع آگاه اظهار کرده اند روز سه شنبه انفجاری در واحد تقطیر پالایشگاه آموای به ظرفیت 645 هزار بشکه در روز روی داد و تصور می رود این حادثه صدمات جانی نداشت.

این انفجار در شرایطی روی داد که تولید این پالایشگاه متوقف شده بود اما کارکنان آن در تلاش برای راه اندازی بخشی از تولید بودند.

نیکلاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: پالایشگاه آموای که یکی از مهمترین پالایشگاههای این کشور و آمریکای لاتین به شمار می رود، با یک سلاح قدرتمند هدف حمله قرار گرفته و دولت به دنبال شناسایی نوع سلاح بکار رفته در این حمله است.

شبکه پالایش نفت ونزوئلا که زمانی 1.

3 میلیون بشکه در روز ظرفیت تولید داشت، به دلیل عدم سرمایه گذاری و سوء مدیریت تقریبا فلج شده و به بحران کمبود بنزین در این کشور دامن زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله تروریستی به پالایشگاه آموای ونزوئلا

حمله تروریستی به پالایشگاه آموای ونزوئلا