مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 21:202020-10-28سياسي

لزوم استفاده از پایان نامه ها و طرح های پژوهشی در حل مشکلات استان


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان معتقد است که نتایج پژوهش های انجام شده باید به روند توسعه استان و حل مسائل اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی آن کمک کند.

- ایسنا/سمنان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان معتقد است که نتایج پژوهش های انجام شده باید به روند توسعه استان و حل مسائل اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی آن کمک کند.

فاطمه منصوری روز هشتم آبان ماه در جلسه کارگروه پژوهش و فناوری استان که در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد با تاکید بر لزوم پیگیری و بررسی نتایج پژوهش های انجام شده اظهار کرد: برای بررسی تمامی پژوهش هایی که در کمیته تخصصی کارگروه، تاکنون انجام گرفته می بایست از بهره برداران طرح ها دعوت شود تا نتایج کاربردی پژوهش ها مورد ارزیابی قرار گیرد .

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با تاکید بر ضرورت ملموس بودن پژوهش ها افزود: دستگاه های اجرایی باید از نتایج این پژوهش های کاربردی در رفع مشکلات استفاده کنند.

وی به نقش پژوهش در توسعه استان اشاره کرد و گفت: نتایج پژوهش هایی که در استان انجام می شود باید در توسعه استان و بهبود شاخص های اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی استان، ملموس و قابل مشاهده باشد.

منصوری بر ارتباط بیشتر دانشگاه و دستگاههای اجرایی تاکید کرد و افزود: باید ارتباط دستگاهها با دانشگاهها بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از پایان نامه ها و طرح های پژوهشی در حل مشکلات استان

لزوم استفاده از پایان نامه ها و طرح های پژوهشی در حل مشکلات استان