مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 21:002020-10-28اقتصادي

قم، یگانه شهر 122 ملیتی جهان


ساماندهی اتباع هندی و اعطای تابعیت به مادرایرانی ها دو فعالیت شاخص اداره اتباع قم درسال جاری بود و همچنین با پافشاری استانداری قم و کمک های معاونت سیاسی امنیتی و مدیر کل بازرسی این امر به دفاتر پیشخوان اتباع واگذار شد .

- ایسنا/قم مدیر کل اداره اتباع استان قم گفت: ساماندهی اتباع هندی و اعطای تابعیت به مادرایرانی ها دو فعالیت شاخص اداره اتباع قم درسال جاری بود و همچنین با پافشاری استانداری قم و کمک های معاونت سیاسی امنیتی و مدیر کل بازرسی این امر به دفاتر پیشخوان اتباع واگذار شد تا هم از تجمع افراد در یک مکان جلوگیری شود و هم سرعت کار افزایش یابد.

عباس شیر محمدی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: در ابتدای سال وقتی بامشکل کرونا مواجهه شدیم مجموعه استانداری قم ماموریت ساماندهی حدود هزار و 400 زائرین هندی که در بیشتر از 30 نقطه شهر در کمترین امکانات پراکنده بودند را به این سازمان محول کردند که خوشبختانه توانستیم در پنج نقطه این زائران را ساماندهی کنیم.

وی با بیان این اینکه با پیگیری های فراوان با سفارت هند شرایط بازگشت این زائرین را فراهم کردیم، تصریح کرد: در 9فروردین در اولین مرحله800 نفر از این زائران بازگشت داده شدند و 550 تن باقی مانده را در سه مکان ارجاع داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم، یگانه شهر 122 ملیتی جهان

قم، یگانه شهر 122 ملیتی جهان