مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 20:402020-10-28اقتصادي

پیگیری مسائل متروی قم در شورای فنی کشور/ لزوم حمایت از پیمانکار


مشکلات متروی قم در زمینه عمل به تعهدات پیمانکار در شورای فنی پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی سقاییان نژاد در جلسه شورای سازمان قطار شهری استان قم با اشاره به مهم‎ترین چالش های احتمالی پروژه متروی قم، اظهار داشت: مسئله تأمین مالی یکی از مسائل بسیار مهم در پیشبرد متروی قم است.

شهردار قم افزود: در زمینه واریز پول اگر سازمان قطار شهری بتواند به طور مستقیم اقدام کند، هدر رفت سرمایه کمتری خواهیم داشت و توان مالی ما افزایش پیدا می کند.

سقاییان نژاد با اشاره به پیگیری اصلاح روند پرداخت ها برای پروژه متروی قم، گفت: مسئله تأمین تجهیزات هم یکی از مهم ترین موضوعات مترو است.

وی با اشاره به تعهدات سازمان قطار شهری در شورای عالی فنی کشور برای پروژه مترو، اظهار داشت: برای اینکه تعدیل ها متوقف نشده و پروژه دچار مشکل نگردد باید پیگیری هایی در شورای فنی کشور انجام دهیم.

شهردار قم با تأکید بر لزوم حمایت از پیمانکار برای حل مشکلات پروژه، اضافه کرد: سیاست ما حمایت هر چه بیشتر از پیمانکار و حل مشکلات برای افتتاح فاز اول پروژه متروی قم در سال 1400 است.

سقاییان نژاد با اشاره به لزوم تأمین پشتوانه مالی برای پروژه مترو، افزود: مشکل املاک شهرداری بایستی حل شود تا بتوانیم اعتبارات را وارد پروژه مترو کرده و در شهر حرکت ایجاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مسائل متروی قم در شورای فنی کشور/ لزوم حمایت از پیمانکار

پیگیری مسائل متروی قم در شورای فنی کشور/ لزوم حمایت از پیمانکار