مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 19:352020-10-28سياسي

بیانیه انجمن مستقل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران پیرامون اهانت به پیامبر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متن بیانیه به شرح زیر است؛إِنَّ الَّذِینَ یُؤْذُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَهِ وَأَعَدَّ لَهُمْ عَذَابًا مُهِینًاایه 57 سوره احزابکینه توزان همواره در طول تاریخ به طرق .

- انجمن مستقل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران پیرامون اهانت به پیامبر بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متن بیانیه به شرح زیر است؛إِنَّ الَّذِینَ یُؤْذُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَهِ وَأَعَدَّ لَهُمْ عَذَابًا مُهِینًاایه 57 سوره احزابکینه توزان همواره در طول تاریخ به طرق مختلف در پی تضعیف و اهانت به مسلمانان بوده اند.

بار دیگر شاهد اهانت قدرت های استکبار جهانی به مقدسات دین مبین اسلام بودیم اقدام موهن به ساحت خاتم انبیا، حضرت محمد (ص)، که توسط مجله فکاهی شارلی ابدو صورت گرفت و دولت های غربی از آن به عنوان مصداقی از ازادی بیان یاد کردند نشانگر نژاد پرستی دولت های مدعی حقوق بشر و جنایت نسبت به بشریت است.

در این رویداد شنیع برای چندمین بار نمای دیگری از مدیریت دولت های غربی را شاهد بودیم که احترام به ادیان بشریت و جنبه های رشد وجودی انسان را نادیده گرفته و آن را ابزاری در جهت رسیدن به اهداف پلید خود قرار داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه انجمن مستقل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران پیرامون اهانت به پیامبر

بیانیه انجمن مستقل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران پیرامون اهانت به پیامبر