مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 16:152020-10-28اقتصادي

احداث گاوداری 6000 راسی در خانمیزا توسط شستا


معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر مشکل واگذاری زمین در شهرستان خانمیرزا تا دوماه آینده حل شود، شرکت شستا آمادگی احداث گاوداری 6000 راسی را در این شهرستان دارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر مشکل واگذاری زمین در شهرستان خانمیرزا تا دوماه آینده حل شود، شرکت شستا آمادگی احداث گاوداری 6000 راسی را در این شهرستان دارد.

حجت الله میرزایی هفتم آبان ماه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه گام هایی برای کاهش نرخ بیکاری چهارمحال وبختیاری برداشته شده است، اظهار کرد: اما همزمان با این اقدامات، سایر استان ها نیز در کاهش نرخ بیکاری تلاش هایی انجام داده اند، بنابراین رتبه بیکاری این استان تغییر محسوسی نداشته است.

معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: یکی از دلایل بالا بودن نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری نداشتن بنگاه های اقتصادی بزرگ با داشتن بیش از 1000 نیروی کار است و اکثر بنگاه های اقتصادی این استان خرد هستند و تنها 10 درصد بنگاه ها بالای 100 نفر اشتغال دارند.

وی با اشاره به اینکه برندهای تولیدی معتبر در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، عنوان کرد: این برندها بنا بر دلایل مختلف بازار فروش مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث گاوداری 6000 راسی در خانمیزا توسط شستا

احداث گاوداری 6000 راسی در خانمیزا توسط شستا