مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 15:202020-10-28سياسي

آذربایجان غربی وارد وضعیت فوق قرمز کرونا (سیاه) شد


مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان غربی گفت: وضعیت بیماری کرونا در ارومیه و چند شهر استان از شرایط قرمز به مرحله بحرانی و سیاه وارد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، علی احمد آقاپور عصر چهارشنبه در بیست و پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان، افزود: متأسفانه روند ابتلاء به کرونا و مرگ و میر ناشی از این بیماری در ارومیه و چند شهر دیگر استان از وضعیت قرمز به سیاه و بحرانی وارد شده است.

وی تاکید کرد: به شدت روند صعودی در پیک سوم ابتلاء به کرونا در استان حاکم شده و باید چاره‌ای اندیشید تا مردم نسبت به رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی ترغیب شوند.

آقاپور با اشاره به اینکه تمامی ظرفیت بیمارستان‌ها در سطح استان پر شده است، اظهارکرد: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، تنها 10 درصد هزینه‌های دارو و خدمات مورد تأیید ستاد ملی و دانشگاه علوم پزشکی از بیماران بستری در بیمارستان اخذ شده و مابقی توسط بیمه‌ها و دولت پرداخت می‌شود.

وی گفت: هزینه‌های هنگفت زمانی به بیمار تحمیل می‌شود که خود خانواده‌های آن‌ها داروی خاصی را تقاضا می‌کنند و می‌گویند اگر این دارو استفاده نشود بیمارشان فوت خواهد کرد و در آن شرایط نیز بدون هیچ سودی تنها هزینه آن دارو اخذ می‌شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی وارد وضعیت فوق قرمز کرونا (سیاه) شد

آذربایجان غربی وارد وضعیت فوق قرمز کرونا (سیاه) شد