مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:452020-10-28سياسي

فرصتی جدید جهت ورود بسیج دانشجویی به عرصه علم و فناوری


معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر ضرورت ورود بسیج دانشجویی به عرصه علم و فناوری گفت: مراکز تحقیقاتی و پژوهشی بسیج دانشجویی فصل جدیدی برای مواجهه با مسائل کشور و حل آن ها را باز و آغاز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حامد اقبالی عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و معرفی مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی استان فارس، در جمع خبرنگاران به راه اندازی مراکز تحقیقات و پژوهشی در حوزه های مختلف پزشکی، علوم انسانی، مهندسی، علوم پایه و… اشاره کرد و یکی از اهداف این مراکز را حل مسائل با هدایت دانشجویان به سوی مسئله محوری برشمرد.

  وی با بیان اینکه مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی فصلی نوین برای مواجهه با مسائل کشور و حل آنها را باز و آغاز کرده است، اظهار داشت: این مراکز به صورت حرفه ای به حل مسائل و مشکلات کشور می پردازد و در این زمینه دستاوردهای خوبی داشته ایم که مؤید تأثیر شایسته این حرکت علمی است.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: مراکز تحقیقاتی این مجموعه فرصتی جدید در اختیار دانشجویان به ویژه دانشجویان بسیجی قرار می دهد و زیرساخت ورود بسیج دانشجویی در عرصه علم و فناوری را فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصتی جدید جهت ورود بسیج دانشجویی به عرصه علم و فناوری

فرصتی جدید جهت ورود بسیج دانشجویی به عرصه علم و فناوری