مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:402020-10-28اجتماعي

تولید سالانه بیش از 730 تن پسماند عفونی در استان ایلام


سالانه 730 تن پسماند عفونی در مراکز درمانی تولید می شود که با استفاده از دستگاه های بی خطرساز استاندارد در مرکز بیمارستان ها بی خطر شده و در مراکز دفع زباله دفن می شوند.

- غلامرضا ابدالی مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: سالانه 730 تن پسماند عفونی در مراکز درمانی تولید می شود و مدیریت غیر اصولی پسماندهای بیمارستانی می تواند تهدیدی جدی برای سلامت مردم و محیط زیست محسوب شود.

وی به وضعیت جایگاه های پسماند در شهرستان ها اشاره کرد و افزود: وضعیت جایگاه پسماند مورد قبول است و اکثر شهرستان های استان دارای مراکز دفن زباله مجوزدار بوده و مدیریت پسماندها در شهرستان های تابعه تحت نظارت ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان ها بوده و در صورت مشاهده تخلف، اقدام قانونی انجام خواهد گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام تصریح کرد: در جهت بی خطر سازی پسماندهای یی تولید می شوند با استفاده از دستگاه های بی خطرساز استاندارد در مرکز بیمارستان ها بی خطر شده و در مراکز دفع زباله دفن می شوند.

لازم به ذکر است کلیه زباله های عفونی که بی خطر سازی می شوند بر اساس قانون جزء زباله های عادی محسوب شده و می توان به راحتی آن را مدیریت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه بیش از 730 تن پسماند عفونی در استان ایلام

تولید سالانه بیش از 730 تن پسماند عفونی در استان ایلام