مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:402020-10-28بين الملل

وزارت بهداشت یمن: سازمان ملل با تلاش ها برای کاهش وضعیت تاسف بار یمن مخالفت می کند!


سخنگوی وزارت بهداشت یمن با اشاره به اینکه در حال حاضر 2/5 میلیون کودک یمنی دچار سوء تغذیه هستند و حال 500 هزار کودک به علت همین مشکل وخیم است، تصریح کرد: - وزارت بهداشت یمن: سازمان ملل با تلاش ها برای کاهش وضعیت تاسف بار یمن مخالفت می کند! سخنگوی وزارت بهداشت یمن با اشاره به اینکه در حال حاضر 2/5 میلیون کودک یمنی دچار سوء تغذیه هستند و حال 500 هزار کودک به علت همین مشکل وخیم است، تصریح کرد: خود سازمان ملل متحد عامل اصلی قطع مشتقات نفتی در یمن است چراکه این نهاد بین المللی با هرگونه اقدامی که به منظور کاستن از وضعیت تاسف بار یمنی ها در پیش گرفته می شود، مخالفت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مردم یمن این روزها در حالی بدترین شرایط زندگی را با توجه به بحران سوختِ حاصل دسیسه غربی - عربی، می گذرانند که تقریبا موسسات و نهادهای بین المللی در سکوت کامل به سر می برند و رسانه های غربی و عربی هم که اکثرشان جیره خوار سران حکومتی شان هستند، اخبار مربوط به مردم بی گناه و کودکان مظلوم یمنی را در بایکوت کامل خبری قرار داده اند.

از حدود تقریبا شش ماهی که از توقیف نفتکش ها می گذرد تاکنون فقط به پنج نفتکش اجازه ورود و تخلیه در بندر الحدیده داده شد، این درحالی است که ذخایر شرکت نفت یمن از حدود 45 روز پیش تمام شده و طی هفته های اخیر کمتر از 10 درصد احتیاجات مهم تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت یمن: سازمان ملل با تلاش ها برای کاهش وضعیت تاسف بار یمن مخالفت می کند!

وزارت بهداشت یمن: سازمان ملل با تلاش ها برای کاهش وضعیت تاسف بار یمن مخالفت می کند!