مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:252020-10-28سياسي

توجه به هم کیشان و همنوعان فرق بارز جامعه ایمانی با غیرایمانی است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ما در جامعه اسلامی و ایمانی زندگی می کنیم فرق بارزی که بین جامعه ایمانی با غیرایمانی وجود دارد این است که در جامعه ایمانی افراد نسبت به هم کیشان و همشهریان خود نمی توانند بی تفاوت باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام علی جعفرنژاد عصر امروز در پنجمین مرحله اجرای طرح کمک های مومنانه در سالن آزادی سنندج، اظهار کرد: ما در جامعه اسلامی و ایمانی زندگی می کنیم فرق بارزی که بین جامعه ایمانی با غیرایمانی وجود دارد، این است که در جامعه ایمانی افراد نسبت به همکیشان و همشهریان خود نمی توانند بی تفاوت باشند.

حجت الاسلام جعفرنژاد اضافه کرد: بسیاری از احکام اجتماعی که خداوند متعال بر دوش ما گذشته مربوط به اجتماع است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان افزود: وقتی رابطه ما فردی با خدا مثلا در خصوص نماز و غیره درست شد یک وظیفه اجتماعی هم روی دوش خود داریم که باید در انجام آن تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: مثلا وقتی به فلسفه توجه به فریضتین امر به معروف و نهی از منکر، موضوع پرداخت زکات و خمس و غیره توجه می کنیم می بینیم خداوند متعال با این دستورات از ما خواسته که نسبت به جامعه خود بی تفاوت نباشیم و احساس تکلیف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به هم کیشان و همنوعان فرق بارز جامعه ایمانی با غیرایمانی است

توجه به هم کیشان و همنوعان فرق بارز جامعه ایمانی با غیرایمانی است