مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 13:302020-10-28سياسي

کرونا صنعت گردشگری را به زانو درآورد/لزوم تقویت گردشگری داخلی


استاد دانشگاه و صاحب نظر در حوزه گردشگری با اشاره به اینکه کرونا صنعت گردشگری را به زانو درآورده است، گفت: باید با اتخاذ شیوه های جدید، - پویایی را به گردشگری بازگردانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسهیل کند.

نگاه علمی به گردشگری امیدوار کننده است وی افزود: امروز نگاه علمی به گردشگری نیز بسیار امیدوار کننده است و در تمام دانشگاه هایی که در آن تدریس می کنم، 75 درصد دانشجویان را خانم ها تشکیل می دهند و موج بزرگی از گرایش و تمایل بانوان به تحصیلات در حوزه گردشگری به راه افتاده و با توجه به اینکه این مقوله با روحیات آنها نزدیک است، در آینده اتفاقات خوبی را در این زمینه شاهد خواهیم بود.

جعفری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه دو نگاه در حوزه گردشگری باید تغییر کند، گفت: اول اینکه تعریف گردشگر و توریسم از تعریف صرف برای گردشگران خارجی باید خارج شود دوم اینکه نگاه از مقاصد بزرگ و تشکیلات بزرگ گردشگری باید به سمت مقاصد کوچک و خرد هدایت شود.

وی با تاکید بر اینکه ویروس کرونا نشان داد که می تواند رفت و آمدهای بین المللی را به صفر برساند، تصریح کرد: بنابراین باید گردشگری داخلی را به شدت مورد توجه قرار دهیم و دولت ها برای این بخش نیز برنامه ریزی کرده و آن را تقویت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا صنعت گردشگری را به زانو درآورد/لزوم تقویت گردشگری داخلی

کرونا صنعت گردشگری را به زانو درآورد/لزوم تقویت گردشگری داخلی