مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:452020-10-28اقتصادي

وظیفه شهرک سازی به شرکت عمران شهرهای جدید محول شد


شهرک سازی توسط شرکت عمران شهرهای جدید باید به جدیت پیگیری و دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی گفت: اجرای طرح اقدام ملی مسکن دستوری فراگیر است و تمامی شرکت های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی اعم از عمران شهرهای جدید و همچنین ادارات کل استانی باید در این خصوص پایبندی و التزام عملی داشته باشند.

وی افزود: در شهرهایی که ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن انجام و متقاضیان نسبت به واریز سهم آورده اقدام نکرده اند، در صورت کمبود اراضی موردنیاز باید در اسرع وقت تأمین اراضی با اتخاذ تمهیدات لازم از جمله الگوی الحاق، الگوی تغییر کاربری و الگوی استفاده از دستورالعمل شهرک سازی، تولید مسکن پیگیری و دنبال شود.

اسلامی بر رفع بوروکراسی اداری در اجرای طرح اقدام ملی مسکن تاکید کرد و توضیح داد: با تعامل با سایر دستگاه های اجرایی و به کارگیری ظرفیت های استانی باید روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن، تسریع شود.

وی با اشاره به اینکه در خصوص شهرک سازی، پیش تر دستورالعملی از سوی وزارت راه و شهرسازی به تمامی استان ها و شرکت ها و سازمان های تابعه وزارتخانه ابلاغ شده است، گفت: در خصوص شهرک سازی، تمامی دست اندرکاران اجرای طرح اقدام ملی مسکن از جمله شرکت عمران شهرهای جدید، اهتمام بیشتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه شهرک سازی به شرکت عمران شهرهای جدید محول شد

وظیفه شهرک سازی به شرکت عمران شهرهای جدید محول شد