مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-28سياسي

اقدام رییس جمهور فرانسه یک حماقت سیاسی بود


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن حماقت سیاسی دانستن اقدام رییس جمهور فرانسه گفت: برقراری روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم اشغالگر قدس، زمینه ساز توهین به ساحت پیامبر اعظم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمراه با دیگر زائران آستان کریمه اهل بیت، به زیارت و مناجات پرداخت.

وی سپس در دیدارهایی جداگانه با آیت الله العظمی مکارم شیرازی، آیت الله العظمی نوری همدانی و آیت الله العظمی علوی گرگانی از مراجع تقلید ضمن آرزوی سلامت و توفیق برای مراجع عظام تقلید از تاکید ایشان بر تداوم فعالیت های آموزشی و مذهبی و دغدغه های فرهنگی و اعتقادی ایشان قدردانی کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدارها با ارائه گزارشی از فعالیت های مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره جدید، از اهتمام دبیرخانه مجمع به دریافت دیدگاه های صاحبنظران در خصوص تدوین سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه خبر داد و از مراجع عظام حوزه علمیه قم تقاضا کرد که دیدگاهها و نظرات خودرا درباره اهم مسائل کشور بیان کنند تا در تهیه سیاست های کلی نظام دربرنامه هفتم توسعه کشور مورد توجه قرار گیرد.

حضرات آیات، مکارم شیرازی، نوری همدانی و علوی گرگانی نیز با بیان دغدغه های موجود در کشور، توجه بیشتر به مشکلات معیشتی و مسائل فرهنگی را از مطالبات به حق مردم دانستند و از سفر و گزارش دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام رییس جمهور فرانسه یک حماقت سیاسی بود

اقدام رییس جمهور فرانسه یک حماقت سیاسی بود