مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:502020-10-28اقتصادي

برای دریافت وام کرونا ویژه گردشگری چه باید کرد؟


معاون گردشگری از فعالان گردشگری درخواست کرد برای بهره مندی از تسهیلات بانکی هرچه سریع تر در سامانه های مربوطه اطلاعات خود را تکمیل کنند.

- معاون گردشگری از فعالان گردشگری درخواست کرد برای بهره مندی از تسهیلات بانکی هرچه سریع تر در سامانه های مربوطه اطلاعات خود را تکمیل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ولی تیموری در جمع رؤسای صنوف تخصصی گردشگری و فعالان این حوزه به منظور شفاف سازی درباره جزییات تسهیلات جبرانی خسارت های کرونا ویژه بخش گردشگری، گفت: نیاز است برای تسریع در پرداخت تسهیلات کرونا فعالان گردشگری چنان چه در قالب راهنمایان گردشگری و یا دفاتر خدمات مسافرتی جای می گیرند در سامانه دفاتر به نشانی ta.

mcth.

ir اطلاعات خود را بارگذاری کنند و در صورتی که در گروه سایر واحدها قرار دارند ورود به سامانه تاسیسات گردشگری موسوم به جانا به نشانی myst.

mcth.

ir را در برنامه فوری خود قرار دهند.

او با بیان این که هماهنگی لازم با وزارت کار و بانک مرکزی برای تایید ثبت نام و ارسال پرونده ها به شعبه های بانک ها به عمل آمده است، افزود: این تسهیلات و همچنین امهال در پرداخت تنها بر اساس درخواست فعالان صورت می گیرد و در غیر این صورت رویه عادی پیش خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای دریافت وام کرونا ویژه گردشگری چه باید کرد؟

برای دریافت وام کرونا ویژه گردشگری چه باید کرد؟