مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:452020-10-28اجتماعي

تبدیل ایده های نوآورانه جوانان یزدی به محصولات فناورانه


معاون فناوری پارک علم و فناوری یزد کارخانه نوآوری در حال ساخت یزد را فضای مناسب برای تحقق و تبدیل ایده های نوآورانه جوانان تحصیل کرده و خلاق به کسب و کارهای دانش بنیان دانست.

- ایسنا/یزد معاون فناوری پارک علم و فناوری یزد کارخانه نوآوری در حال ساخت یزد را فضای مناسب برای تحقق و تبدیل ایده های نوآورانه جوانان تحصیل کرده و خلاق به کسب و کارهای دانش بنیان دانست.

شهرام شکوهی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در رابطه با کارخانه در حال ساخت نوآوری یزد اظهار کرد: کارخانه های نوآوری حلقه ای از زنجیره نوآوری در کشورمان هستند و به عنوان عناصر ابتدایی این زنجیره، ایفای نقش می کنند.

وی افزود: کارخانه های نوآوری بستری برای گردهم آمدن بازیگران اصلی اکوسیستم کارآفرینی محسوب می شوند که در آنها بسیاری از ابزارها و منابع مورد نیاز کارآفرینی اعم از زیرساخت ها، مربیان و مشاوران، سرمایه گذاران ریسک پذیر، شتاب دهنده ها و خدمات دهندگان به استارتاپ ها و کسب و کارهای نوین در آن حضور دارند.

شکوهی بیان کرد: شرکت های دانش بنیان متولد شده از دل استارتاپ ها، پس از رشد در کارخانه های نوآوری از آنها جدا و وارد بازار تجاری می شوند.

به گفته ی معاون فناوری پارک علم و فناوری یزد، کارخانه های نوآوری فضای مناسب برای تحقق و تبدیل ایده های نوآورانه جوانان تحصیل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل ایده های نوآورانه جوانان یزدی به محصولات فناورانه

تبدیل ایده های نوآورانه جوانان یزدی به محصولات فناورانه