مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:452020-10-28فرهنگي

آغاز عرضه اینترنتی «آخرین داستان» همزمان با روز جهانی انیمیشن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی استودیو هورخش، انیمیشن سینمایی آخرین داستان به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر از امروز 7 آبان ماه برابر با روز جهانی انیمیشن در سرویس های وی او دی نماوا و آپرا در دسترس عموم قرار خواهد گرفت .

- آغاز عرضه اینترنتی آخرین داستان همزمان با روز جهانی انیمیشن عرضه اینترنتی انیمیشن سینمایی آخرین داستان ساخته اشکان رهگذر از امروز چهارشنبه 7 آبان همزمان با روز جهانی انیمیشن آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی استودیو هورخش، انیمیشن سینمایی آخرین داستان به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر از امروز 7 آبان ماه برابر با روز جهانی انیمیشن در سرویس های وی او دی نماوا و آپرا در دسترس عموم قرار خواهد گرفت تا مخاطبانی که موفق به تماشای آنلاین این انیمیشن در زمان اکران نشده اند بتوانند آخرین داستان را آنلاین ببینند.

همچنین عرضه نسخه فیزیکی انیمیشن سینمایی آخرین داستان در قالب دی وی دی نیز به زودی آغاز خواهد شد.

عرضه اینترنتی این انیمیشن پیش از این در پلتفرم های خارجی همچون ام ایکس پلیر، Filimin، CinesQuare و سرویس های وی او دی کشور های مستقل مشترک المنافع (CIS) آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عرضه اینترنتی «آخرین داستان» همزمان با روز جهانی انیمیشن

آغاز عرضه اینترنتی «آخرین داستان» همزمان با روز جهانی انیمیشن