مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:352020-10-28اجتماعي

اجرای طرح «خیابان کامل» در مناطق شهرداری تهران


مدیر کل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت حمل ونقل و ترافیک، از شروع اجرای طرح «خیابان کامل» در مناطق مختلف شهرداری با تایید طراحی آن در کمیته شبکه معابر خبر داد .

- مدیر کل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت حمل ونقل و ترافیک، از شروع اجرای طرح خیابان کامل در مناطق مختلف شهرداری با تایید طراحی آن در کمیته شبکه معابر خبر داد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود رنجبریان با اشاره به اینکه شورای شهر تهران در تبصره سوم ماده 52 برنامه 5 ساله سوم توسعه شهر تهران، هر یک از مناطق را مکلف کرده است سالانه یک خیابان را بر اساس اصول و دستورالعمل خیابان کامل بازطراحی و اجرا کند، تصریح کرد: دستورالعمل فنی احداث و شیوه اجرای خیابان کامل از سوی معاونت حمل ونقل و ترافیک تهیه و نهایی شده و این دستورالعمل به تایید معاونت شهرسازی و معماری رسیده است.

رنجبریان یکی از مهم ترین چالش های مدیریت شهری در کلان شهرها را انسان محور نمودن شهر به جای خودرو محور بودن شهر دانست و اظهار داشت: انواع آلودگی های محیطی و بصری، کاهش ایمنی افراد پیاده، افزایش صدمات ناشی از سوانح رانندگی، عدم دسترسی سریع و آسان به حمل و نقل عمومی و پایین بودن میزان کیفیت و مطلوبیت معابر شهری همه از جمله مسایلی هستند که مدیریت شهری در شهرهای کشور بویژه در کلانشهرها را مجاب نموده که به طراحی و اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «خیابان کامل» در مناطق شهرداری تهران

اجرای طرح «خیابان کامل» در مناطق شهرداری تهران