مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:152020-10-28سياسي

مشارکت کهگیلویه و بویراحمد در طرح حرم مطهر امام حسن عسکری(ع) در سامرا


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از مشارکت استان در ساخت یکی از چهار درب حرم مطهر امام حسن عسکری(ع) در استان خبر داد.

- به  گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی در آیین تودیع و معارفه رییس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آرمان های نظام و انقلاب آرمان های پیامبر و اولیاء الهی است، گفت: مجالس و محافلی که برای این بزرگواران برگزار می شود گویای این موضوع است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کجا در زمان پهلوی چنین محافل و مجالسی داشتیم، مسئولان این رژیم کجای سخنرانی هایشان به ارزش های دینی اشاره کرده و حرفی زدند؟ وی با بیان اینکه ارزش های دینی و آرمان های پیامبر و اولیاء از تریبون جمهوری اسلامی بیان و مطرح شد، گفت: اهل بیت(ع) چنین حکومتی را تنها نمی گذارند و اگر به نقشه ها، فتنه ها، جنگ و همه دام هایی که در طول چهار دهه عمر انقلاب بیاندیشیم به برکت اهل بیت سربلند از این مراحل گذشتیم و پیروز شدیم.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: یکی از شاخص های توجه به اهل بیت عمران و آبادانی حرم ها است که پس از جنگ این کار آغاز شد و کماکان هم ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت کهگیلویه و بویراحمد در طرح حرم مطهر امام حسن عسکری(ع) در سامرا

مشارکت کهگیلویه و بویراحمد در طرح حرم مطهر امام حسن عسکری(ع) در سامرا